شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۷۴
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مودیان مالیاتی که در حوزه سلامت کمک نقدی و غیرنقدی کنند از آنان حمایت و مشمول تخفیف مالیاتی می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، کمک‌های نقدی و غیرنقدی افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی به بیمارستان‌ها، کادر سلامت و بهداشت و درمان در صورت تائید دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی در شهرستان به  شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: این مهم  فرصتی برای مودیان مالیاتی است که ضمن کمک به بخش بهداشت و درمان، در زمینه پرداخت مالیات دغدغه نداشته باشند.

مهرجو  گفت: بخشداری مرکزی گناوه با کمک دهیاران در زمینه کمک به تیم‌های مستقر در مبادی ورودی و خروجی و اطلاع رسانی لازم در زمینه ممنوعیت مراسم‌های تجمعی در باغ شهرها  اقدام کند.

فرماندار گناوه یادآورشد: همچنین معابر و محورهای فرعی ورودی و خروجی این شهرستان شناسایی و مسدود شوند تا تردد به کمترین میزان برسد.

وی با اشاره به اینکه  شهرستان گناوه در وضعیت نارنجی قرار دارد،  بیان کرد: باتوجه به حساسیت اجرای محدودیت‌ها، باید در همه حوزه‌های تعیین شده  مقررات با جدیت و متناسب با وضعیت شهرستان اجرا شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: آرامستان‌های شهرستان باید بسته شوند و هیج مراسمی با هر عنوانی به جز دفن نباید در این فضا انجام شود.

وی گفت: در زمینه نحوه برگزاری رویدادهای ورزشی و مسابقه‌های محله ای بازنگری شود.

رئیس ستادمقابله با کرونا گناوه افزود: مدیران دستگاه‌ها باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مردم الگو باشند، براین اساس برخورد با اداره‌های عمومی، دولتی یا خصوصی، سخت تر و بدون اغماض خواهد بود.

وی بیان کرد: انجام ماموریت‌ تمام دستگاه‌های اجرایی در زمان اجرای محدودیت‌ها به خارج از شهرستان تعطیل است.

فرماندار گناوه افزود: حضور کارمندان در اداره‌ها با مسئولیت مدیر مربوطه است و اداره‌هایی که خدمات آنها ضروری نیست با ۵۰ درصد نیروی انسانی در مدت ۲ هفته تعیین شده ادامه دهند.

وی گفت: اعضای شورای تامین به نیروی انتظامی در کنترل مبادی ورودی کمک کنند و شهرداری با راهداری و نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر