شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۷۹
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر گفت: در بارندگی‌های اخیر آورد رودخانه‌های استان بوشهر افزایش یافته و باید مراقب طغیان رودخانه بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالطیف عباسی‌نژاد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارش باران طی شب گذشته و امروز بیش از پیش‌بینی‌ها بود و باعث افزایش سطح آب رودخانه‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه رودخانه‌های مناطق چهار روستایی، دره گپ، سعد آباد و دالکی با آورد زیادی روبرو بوده‌اند افزود: تکنسین‌های شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر در حال بررسی وضعیت رودخانه‌ها هستند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر بر لزوم پرهیز از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراه‌ها، کانال‌های آبیاری، بندهای انحرافی و دیگر تأسیسات آبی و مقاطع آبگذری تاکید کرد.

وی عکاسی و فیلمبرداری از رودخانه‌های طغیان‌کرده را یکی از عوامل سقوط در آب دانست و اضافه کرد: انتظار داریم مردم به هیچ وجه به رودخانه‌ها نزدیک نشوند.

عباسی‌نژاد با اشاره به اینکه سامانه بارشی از استان بوشهر خارج خواهد شد، گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، سامانه بارشی دیگر از چهارشنبه وارد استان بوشهر خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر