جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۱۸۶
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: میزبانی شایسته تیم شاهین شهرداری بوشهر برای سایر تیم‌‏ها به ویژه شهرداری آستارا که امسال نخستین سال حضور در لیگ یک را تجربه می‌‏کند، قابلیت الگو برداری دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسن اشجاری روز یکشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر به رسانه‌ها اعلام کرد: از لحظه ورود تیم فوتبال شهرداری آستارا به بوشهر از لحاظ زمین تمرین و شرایط اسکان همکاری بسیاری خوبی با تیم انجام شد.

وی بیان کرد: هواداران شاهین بوشهر بدانند هیچگاه این میزبانی شایسته آنها را از یاد نخواهم برد.

اشجاری در ارتباط با شرایط تیمش برای بازی برابر شاهین ادامه داد: تیم شهرداری آستارا امسال نخستین سال حضور در لیگ دسته یک را تجربه می‎کند و برای این بازی ۲ هدف اصلی برای گرفتن تک امتیاز و استفاده از موقعیت‎ها داشت.

وی ادامه داد: تیم شاهین شهرداری بوشهر چنانچه فصل گذشته بازیکنان این فصل خود را داشت به هیچ وجه به لیگ دسته یک فوتبال کشور سقوط نمی‎کرد و این نشان می‎دهد تیم برای صعود بسته شده است.

اشجاری عنوان کرد: تیم شهرداری آستارا برابر تیم شاهین شهرداری برای ارائه بازی بسته وارد زمین نشد و تنها هدفش ارائه فوتبال زیبا بود.

وی یادآور شد: تیم شهرداری آستارا یک تیم گنگ و ناشناخته است و در عملکرد شاهین نباید تنها به کسب نتیجه تساوی آنها در بازی امروز بسنده کرد.

اشجاری ادامه داد: تیم من به هر قیمتی و با فوتبال کثیف دنبال گرفتن نتیجه نیست و در ارتباط با حرکت دروازه‏‌بان نیز چنانچه اطمینان حاصل کنم رفتاری غیرمعقول داشته با وی برخورد می‌‏شود.

وی گفت: شهرداری آستارا در این بازی موقعیت‌‏های خوبی داشت که آنها را تبدیل به گل کند ولی بازی نخست فصل همواره سخت است چراکه هماهنگی بین بازیکنان نیاز به زمان دارد.

اشجاری در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: هرچند داور دو تا سه  اشتباه به سود تیم ما داشت ولی در مجموع داور عملکردی در سطح لیگ برتر داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر