شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۱۷
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: کارآفرینان بوشهری گفت: کسب مهارت‌های فنی وحرفه‌ای و قرار گرفتن در محیط واقعی کار شاه کلید اشتغال و کارآفرینی است.

به گزارش فکرشهر، مهدی جباری مدیرعامل شرکت سپهر الکترو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: فضای آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای توام با فعالیت عملی و کسب تجربه است و پیشرفت خود را در عرصه کارآفرینی مرهون تحصیل در این فضا می‌دانم.

وی ادامه داد: کسب تجربه کاری همراه با تحصیل سبب شد با بازار کار بیگانه نباشم و این امر نقشی اساسی در موفقیتم ایفا کرد.

این کارآفرین بوشهری اضافه کرد: آموزش عملی در این مرکز دانشگاهی، علاوه بر ارتقای سطح علمی هنرجویان توان عملی آنها را نیز تقویت می‌کند و همین امر باعث ارتقای یادگیری و افزایش بازده آموزشی برای این دانشجویان می‌شود که پیوستن به بازار کار را به همراه دارد.

جباری گفت: این شرکت در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های الکترونیکی، تعمیر، بازسازی تجهیزات و دستگاه‌های تهویه مطبوع در ساختمان‌های اداری، پالایشگاه‌ها، سکوهای نفتی و کشتی‌ها در استان بوشهر فعالیت دارد.

وی ادامه داد: با توجه به بازار کار خوبی که این رشته صنعتی دارد تلاش شده این شرکت تا سال آینده در استان‌های هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی شود.

این کارآفرین یادآور شد: میانگین درآمد سالانه این شرکت که زمینه اشتغال ۲۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده‌است، ۶۰۰ میلیون تومان است.  

جباری گفت: تولید اپلیکیشن‌های آموزشی در محیط واقعی کار، از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر