جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۱۸
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: در اجرای اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، هرگونه توقف خودروهای غیربومی و برپایی چادر در سطح شهر بویژه ساحل و پارک‌های این شهرستان ممنوع است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح جامع کرونا در چندین نقطه شهر دیلم  افزود:  شهرهای دیلم و امام حسن با برخورداری از ساحل زیبا، بازارهای تجاری ،مناطق گردشگری و آب و هوای مناسب در نیمه دوم سال  میزبان هموطنان و گردشگران از سایر نقاط کشور می‌شوند، اما باتوجه به روند فزونی کووید ۱۹ و اعمال محدودیت ها،  هموطنان تا اطلاع ثانوی به این منطقه سفر نکنند.

وی اظهارکرد: با پایان محدودیت‌ها و کاهش و قطع زنجیره ویروسکرونا،  این شهرستان آمادگی میزبانی شایسته از هموطنان را خواهد داشت.

دشتی گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی از یکم  آذر همزمان با سراسر کشور در شهرستان دیلم بمنظور  سلامتی مردم و قطع زنجیره این بیماری اجرا و مصوبه های آن باتوجه به شرایط نارنجی منطقه اتخاذ شده است.

فرماندار دیلم  بر اجرا و نظارت بر مصوبه‌های ستاد مقابله  کرونا توسط دستگاه‌های مسئول تاکید کرد و افزود: با کسانی  که توجهی به سلامت مردم ندارند باید برخورد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر