جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۲۶
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: رئیس پلیس اگاهی استان از دستگیری دو نفر سارق مسلح موتورسیکلت در شهرستان بوشهر خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی گفت: در پی وقوع يک فقره سرقت مسلحانه دو دستگاه موتورسيکلت سنگين در روز 11 مهرماه 99 در شهرستان بوشهر و شکایت مالباختگان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان داشت: ماموران و کارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهی پس از استفاده از روش های فنی، رصد اطلاعاتی و بررسی های میدانی  صحنه جرم در نهايت به دو نفر متهم  مظنون شدند و پس از هماهنگي قضائي، در يک عمليات غافلگيرانه با اعزام دو تيم عملياتي از اداره مبارزه با جرايم جنايي به شهرستان دشتستان و مخفیگاه متهمان، هر دوی آنها دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل شدند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه  در بازرسي از خودرو و مخفیگاه متهمان يک قبضه سلاح کلت کمري به همراه فشنگ جنگي کشف شد، خاطرنشان کرد: پس از روبرو شدن متهمان با دلايل و مستندات به ارتکاب سرقت مسلحانه اعتراف کردند و اظهار داشتند: موتورسيکلت ها را فروخته اند.

رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید به اینکه،  تلاش برای دستگيري همدستان نامبرده و کشف موتورسيکلت هاي مسروقه ادامه دارد. گفت: طبق نظر کارشناس مربوطه موتورسیکلت های سرقتی حدود 3 میلیارد و 800 میلیون ریال ارزش دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر