جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۳۳
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمایت همه جانبه از تولید سریال مردان نادر از اولویت‌های اصلی فرهنگی نیروی دریایی سپاه است.

به گزارش فکرشهر از مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ظهر دوشنبه در جمع فرماندهان سپاه و ارتش در بوشهر اظهار داشت: استقلال، آزادی و عزت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ و حراست از آن و ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده از تمام توان استفاده می‌کنیم.

وی از شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش و ایثارگری رزمندگان اسلام در حوزه خلیج فارس به عنوان نماد و سند افتخار ملت ایران نام برد و گفت: همه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مردان نادر حوزه خلیج فارس هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی و پیشرفت دستاوردهای مهمی در سطح منطقه و بین الملل داشته‌اند.

پاسدار علیرضا تنگسیری با قدردانی از مسئولان رسانه ملی برای تولید سریال «مردان نادر» از حمایت همه جانبه سپاه از این سریال خبر داد.

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: سریال مردان نادر در مدت بیش از هزار دقیقه و در ۲۶ قسمت با مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی و مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی تولید و پخش می‌شود.

وی افزود: در سریال مردان نادر به ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در حوزه خلیج فارس و در سه جبهه مبارزه با استعمار انگلیس، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم بعث عراق با محوریت علمدار خلیج فارس شهید نادر مهدوی و هم‌رزمانش و همچنین دستاوردهای نیروی دریایی سپاه از بدو تأسیس تاکنون پرداخته می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر