پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۳۸
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: دومین نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز توان یابان در محل شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری بوشهر، در این نشست که با حضور رئیس و معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، مدیر روابط عمومی شهرداری و مشاور شهردار در امور توان یابان برگزار شد، مقرر شد تا به مناسبت ۱۳ آذرماه روز جهانی معلولان برنامه‌های متنوعی در بندر بوشهر برگزار شود.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری با تاکید بر تساوی حقوق توان یابان با سایر شهروندان برای زندگی در جامعه افزود: خوشبختانه امروز توان یابان در بخش‌های مختلف جامعه حضور پررنگ داشته و در بسیاری از ادارات دولتی و بخش خصوصی دارای جایگاه مهمی هستند.

احمد بارگاهی ادامه داد: امروز توان یابان در حوزه کارآفرینی نیز بسیار موفق عمل کرده و بسیاری از آنها علاوه بر خود، برای دیگران نیز اشتغال ایجاد کرده‌اند.

بارگاهی خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی توان یابان به رسمیت شناختن حقوقشان در جامعه و زندگی کردن به عنوان یک شهروند عادی است که امیدواریم با فرهنگ‌سازی بیشتر و مناسب‌سازی معابر برای توان یابان، این مهم بیش از پیش تحقق یابد.

به گزارش فکرشهر، برگزاری جشن در فضای مجازی همراه با موسیقی و مسابقه، طراحی پوستر با موضوع رعایت حقوق توان یابان، ساخت موشن‌گرافی، اهدای جوایز به ورزشكاران، هنرمندان و فعالان حوزه توان يابان، نصب بنرهای آموزشی در سطح شهر، رنگ‌آميزی ديوار مركز بچه‌های استثنايی و بهزيستی شهرستان بوشهر، تهیه مستند درباره بچه های استثنايی، ساخت هشتک، برپایی نمایشگاه صنایع دستی توان یابان، برگزاری کارگاه آموزشی و... از جمله برنامه‌های مصوب برای اجرا در روز جهانی معلولان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر