پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۴۰
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به وضعیت قرمز این شهر ظرفیت‌های فرهنگی شهرداری برای مقابله با بیماری کرونا بکار گرفته شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حیدر رفاهی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: برای آموزش عمومی و اطلاع رسانی بهداشتی امکانات تبلیغاتی و اطلاع رسانی محیطی شهر که در اختیار شهرداری و سازمان فرهنگی است باید برای انتشار پیام‌های بهداشتی در مورد مبارزه با کرونا  اطلاع رسانی به شهروندان قرار گیرد.

وی بیان کرد: بخش قابل توجهی از اقدام‎های موردنیاز مقابله با کرونا متوجه کارهای فرهنگی است که با توجه به اثرگذاری آن باید از ظرفیت این بخش بخوبی استفاده شود.

رفاهی ادامه داد: در مورد تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی به رسمی طبق قانون ایثارگران انتظار می‎رود این قانون  بدون تبعیض در شهرداری و سازمان‌های وابسته اجرایی شود.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی از پروژه‌ها و اقدامات شهرداری برای شهروندان شد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پروژه‌های عمرانی و خدماتی از مهمترین سازه‌های شهری هستند و ضرورت دارد در کنار پروژه‌های شاخص عمرانی این پروژها نیز دیده شود.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: شهرداری پروژه‌های عمرانی و خدماتی زیادی مانند پارک‌های محله‌ای، زمین‌های چمن مصنوعی، سنگفرش و آسفالت کوچه‌ها و معابر در دست اجرا دارد که ضرورت دارد در کنار پروژه‌های شاخص این پروژها نیز دیده شوند.

وی یادآور شد: شهر بوشهر پنج زمین چمن مصنوعی در دست احداث دارد که انتظار می‌‏رود تمامی آنها در سال جاری به بهره‎برداری برسند.

برزگرزاده عنوان کرد: شورای چهارم با یک برنامه‌ریزی موفق به آسفالت ۵۰۰ کوچه سطح شهر شد که در این زمینه شهرداری باید برنامه خود را به شورا اعلام کند.

 عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: شهر بوشهر خروجی‌های محدودی دارد که در جریان محدودیت‌های کرونایی جاده خروجی تنگک با خاک مسدود شده‌است.

وی گفت: این اقدام چهره بسیار نازیبایی دارد و باید به جای خاک از وسایل و تجهیزات مناسب تری استفاده می‌شد که در این زمینه انتظار است بازنگری لازم صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر