پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار محیط زیست
کد خبر: ۷۹۲۶۷
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: سخنگوی دولت با موفقیت‌امیز خواندن طرح اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح کشور گفت: بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده ورودی‌ها به بیمارستان‌ها کاهش یافته است. در تهران حدود ۳۰۰ هزار مسافر در مترو و اتوبوس کاهش داشته‌ایم. در کل کشور در روز اول طرح متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه ۳۸/۳ نسبت به هفته قبل از آغاز طرح کاهش داشته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به تشکیل جلسات هیئت دولت با موضوع بودجه گفت: به نحوی بودجه ریزی انجام شدکه در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ دچار عدم تعادل نشدیم و فشاری به بانک مرکزی نیاورده شود. در واقع پول پرفشار به بازار وارد نکردیم.

وی افزود: دولت خود را در بودجه ۱۴۰۰ کوچک‌تر می‌کند.

سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: اکنون ۸۰ درصد روستا‌های کشور به آب سالم دسترسی دارند.

ربیعی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: مرغ به قیمت مصوب بازخواهد گشت. وزارت جهاد ۳۲۰ تن مرغ گرم و منجمد را با قیمیت ۱۸ هزار ۵۰۰ تومان به بازار وارد کرده و آثار آن را خواهیم دید.

سخنگوی دولت با موفقیت‌امیز خواندن طرح اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح کشور گفت: بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده ورودی‌ها به بیمارستان‌ها کاهش یافته است. در تهران حدود ۳۰۰ هزار مسافر در مترو و اتوبوس کاهش داشته‌ایم. در کل کشور در روز اول طرح متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه ۳۸/۳ نسبت به هفته قبل از آغاز طرح کاهش داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر