جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۲۸۵
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: شهردار بندر دیر گفت: به منظور روان سازی عبور و مرور شهروندان ۴۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر شهری این بندر با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار آسفالت شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی ابراهیمی روز سه شنبه افزود: تاکنون 85 درصد کوچه‌های شهر دیر آسفالت شده و با تامین اعتبار لازم و با هدف زیبا سازی شهر آسفالت کوچه‌ها و معابر این بندر همچنان ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: این پروژه شامل آسفالت کوچه‌ها و معابر فاز سه و محله‌های فرودگاه و چشمو شهر دیر است.

شهردار دیر یادآور شد: در زمان حاضر ۱۵۰ هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر این شهر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان نیاز به تسطیح و آسفالت دارند که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال این اقدام انجام می‌شود.

وی گفت: همچنین با هدف ساماندهی دفع آب‌های سطحی و رفع آبگرفتی‌های فازهای ۲و۳  کانالی به طول ۲۷۰ متر با اعتبارات داخلی احداث شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: این کانال در امتداد بلوار خلیج فارس به سمت غرب بوسیله یک کانال بتنی سر پوشیده به بلوار خالدی متصل می‌شود که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی کار قرار دارد.  
وی گفت: در راستای اصلاح معابر با هدف رفع آبگرفتگی‌های حاصل از بارندگی، تاکنون صدها متر جوی و کانال فرعی در کوچه، معابر و نقاط مختلف شهر احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر