جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۵۳۸
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳

فکرشهر: رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: در بازرسی‌های انجام شده از فعالیت اصناف گروه‌های ۲،۳ و ۴ این شهر درهشت روز گذشته ۸۷ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های جدید کرونایی پلمب شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مصطفی رئیسی روز یکشنبه افزود: با آغاز اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی از شنبه گذشته در شهرهای قرمز، زرد و نارنجی استان بوشهر تاکنون ۲ هزار و ۹ مورد بازرسی مشترک از فعالیت واحدهای صنفی صورت گرفت که علاوه بر پلمب این واحدها برای ۵۵۳ واحد اخطار صادر و ۵۵ پرونده تخلف نیز تشکیل شد.

وی افزود: حدود ۹۵ درصد از اصناف شهر بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز این استان، ۹۳ درصد از اصناف گروه‌های ۳ و ۴ در شهرستان‌های وضعیت نارنجی و ۱۰۰ درصد اصناف گروه ۴ در بندر دیر به عنوان تنها شهرستان زرد استان محدودیت‌های کرونایی را رعایت کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر ادامه داد: برای نظارت مناسب‌تر بر فعالیت اصناف در شهرستان بوشهر این شهرستان به ۶ بلوک مرکز شهر و خیابان‌های مجاور تا چهارراه دادگستری، خیابان مطهری. باهنر و مدرس، خیابان شهید عاشوری، خیابان امام خمینی و میدان امام (ره )و خیابان بهمنی و محلات جنوبی تقسیم شد که کمترین میزان پایبندی به این محدودیت‌ها در خیابان بهمنی و محلات جنوبی به دلیل پراکندگی و ساختار شهری به میزان ۸۵ درصد رقم خورد.

گراشی عنوان کرد: در این میان بیشترین میزان پایبندی به محدودیت‌ها در مرکز شهر و خیابان‌های مجاور تا چهارراه دادگستری مشاهده شد طوریکه در روز دوم محدودیت‌ها به ۱۰۰ درصد رسید و در کمترین حالت ۹۵ درصد از اصناف واحد خود را تعطیل کرده‌اند.

وی اظهارکرد: رعایت محدویت حضور کارکنان در ادارات نیز مورد بازرسی قرار گرفت که اقدام ادارات در این زمینه مطلوب ارزیابی می‌شود.

رئیس اتاق اصناف بوشهر بیان کرد: گشت‌های مشترک اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اداره کل صمت، هلال احمر و نیروی انتظامی هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در حال انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر