پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۵۶۰
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: از زمان اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونا بیش از هزار و ۶۰۰ گشت مشترک بازرسی در این شهرستان صورت گرفته و ۳۰ واحد صنفی متخلف مهروموم شده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت، ماریا خویش دوست بیان کرد: از زمان اجرای طرح جدید محدودیت‌های ستاد ملی کرونا تا کنون، هزار و ۶۶۴ بازدید مشترک از سوی بازرسان بهداشتی و نمایندگان اداره‌های مختلف در سطح شهرستان دشتستان صورت گرفته است.
 
وی افزود: با شروع محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه، طبق برنامه‌ریزی ستاد کرونای شهرستان، در هفته اول اجرای این طرح ۱۵۸ گروه بازرسی مشتمل بر ۴۷۷ بازرس از بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و دیگر نهاد‌های مرتبط از بانک‌ها، اداره‌ها، دفاتر پیشخوان، آموزشگاه‌ها و صنوف و اماکن عمومی سطح شهر برازجان و سایر بخش‌های شهرستان دشتستان بازدید کردند.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: در این بازدید‌ها که باهدف بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گروه شغلی ۱ و ۲ صورت پذیرفت، بیش از ۵۵۰ بازدید در قالب گشت مشترک و بیش از ۶۶۰ بازدید نیز از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و کارگاه‌های صنعتی انجام‌گرفته است.
 
وی بیان کرد: در همین مدت ۳۰ واحد صنفی مختلف که شامل باغ شهری، تالار پذیرایی، سوپرمارکت، فروشگاه زنجیره‌ای، عطاری، صنف‌های بازار روز (تره‌بار) و آرایشگاه بوده‌اند، به علت رعایت نکردن قوانین و پروتکل‌های ابلاغی با همکاری نماینده دادستان و نیروی انتظامی، مهروموم شدند.
 
خویش دوست عنوان کرد: در این مدت ۱۵۳ اخطار برای صنوف مختلف صادر و ۵ واحد صنفی متخلف نیز به اداره تعزیرات معرفی شده است.
 
وی با اشاره به قرار داشتن شهرستان دشتستان در وضعیت نارنجی و نیاز به همراهی تک‌تک افراد از مردم خواست با پرهیز از شرکت در دورهمی‌ها و تجمعات مجالس شادی و عزا، در شکست کامل این بیماری ستاد کرونا را حمایت کرده و در روز‌های خوب دوران پسا کرونا، جشن پیروزی را به نظاره بنشینند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر