پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۵۹۱
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر از انجام متوسط روزانه ۱۸ مورد ازدواج در این استان خبر داد و گفت: آمار ازدواج استان بوشهر نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهرداد دلجو ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: چهار هزار ۴۵۴ واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق در هشت ماه امسال استان بوشهر به ثبت رسیده است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی آمار ازدواج استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل در ۸ ماه امسال خبر داد و افزود: متوسط ازدواج طی ۸ ماه امسال در کشور ۳ درصد رشد داشته است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: بر اساس آمار نسبت طلاق به ازدواج‌های ثبت‌شده در استان ۳۱.۴ درصد و نسبت طلاق ثبت‌شده در استان نسبت به کل طلاق‌های کشور ۱.۲ درصد است.

وی از ثبت ۱۳۹۷ واقعه طلاق در هشت ماه امسال خبر داد و افزود: آمار طلاق در بوشهر در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد افزایش‌یافته است.

دلجو بابیان اینکه به ازای هر ۱۰۰ واقعه ازدواج ۳۲ مورد طلاق به ثبت رسیده است اضافه کرد: روزانه به‌طور متوسط ۵ واقعه طلاق در استان بوشهر رخ می‌دهد.

سرپرست اداره کل ثبت استاد و املاک استان بوشهر در خصوص ثبت واقعه ازدواج در ۹ آذرماه امسال افزود: در این روز ۱۷ واقعه طلاق در استان ثبت‌شده که به ترتیب شهرستان دیر ۸، برازجان ۴، دیلم ۲، گناوه ۲ واقعه و بوشهر یک واقعه ازدواج ثبت الکترونیکی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر