جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۶۲۷
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مستمر برای بازسازی بازارچه ساحلی دیلم خبر داد و گفت: تکمیل جاده گناوه - میشان تسریع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری دوشنبه‌شب در گفت‌وگوی تصویری در فضای مجازی با خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه نظارتی است که با نظارت دیگر دستگاه‌ها متفاوت است.

وی از پیگیری مستمر برای تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در همین راستا با وزیر بهداشت و درمان، معاون درمان و مسئولان استانی نشست‌های تخصصی برگزار شده تا شاهد تسریع در روند تکمیل این پروژه باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت دستورات لازم را برای تکمیل و تجهیز بیمارستان ۱۱۰ تختی شهدای هسته‌ای بوشهر صادر کرده است و تجهیزات مورد نیاز در حال نصب است.

وی در ادامه به پیگیری‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرستان‌های گناوه و دیلم اشاره کرد و ادامه داد: تسریع در اجرای طرح راهسازی گناوه به میشان که سال‌ها معطل بود با جدید دنبال می‌شود.

جمیری با اشاره به آتش‌سوزی بازارچه دیلم ادامه داد: پیگیری‌های لازم در سطح ملی و استانی برای بازسازی بازارچه ساحلی دیلم صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد تحقق اهداف مد نظر در این زمینه باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده گفت: نمایندگان مجلس پس از این جنایت، واکنش نشان دادند و تصمیمات مهمی اتخاذ کردند.

وی نخستین پاسخ به استکبار جهانی را تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس دانست و بیان کرد: از موارد مهم طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌توان به خروج از پروتکل الحاقی و الزام و تکلیف دولت برای غنی سازی اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر