جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۴۷۰
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اولویت استان بوشهر برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی، عرصه‌های زیرساختی از جمله راه‌آهن، آزاد راه، فرودگاه جدید و پروژه سد دالکی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی استان بوشهر که با حضور نماینده یک شرکت سرمایه‌گذاری از ایتالیا برگزار شد اظهار داشت: از سرمایه‌گذاری طرف ایتالیایی در استان بوشهر استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: استان بوشهر در عرصه‌های کشاورزی، نفت، گاز و گردشگری ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و با توجه به روابط حسنه میان ایران و ایتالیا، به دنبال توسعه روابط مختلف سرمایه‌گذاری با ایتالیا هستیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: سه پروژه فرودگاه، راه‌آهن و آزاد راه بوشهر کارکرد ملی هم دارند و علاوه بر نقش مهم در روند توسعه استان، به توسعه ملی هم کمک می‌کنند.

گراوند اضافه کرد: با توجه به نقش استان بوشهر در توسعه ملی، اجرای پروژه‌های آزاد راه بوشهر به شیراز و فرودگاه جدید بوشهر در دستور کار است و می‌تواند فرصت‌های خوبی برای همکاری با شرکت ایتالیایی باشد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه کشاورزی به ویژه تولید محصول خارج از فصل، از سرمایه‌گذاری خارجی در زمینه کشاورزی هم استقبال می‌کنیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به آمادگی دو طرف برای همکاری‌های سرمایه‌گذاری، تشکیل کارگروه مشترک استان بوشهر و طرف ایتالیایی می‌تواند به ادامه همکاری‌ها کمک کند.

گراوند گفت: با توجه به فرصت‌های مطلوب سرمایه‌گذاری در استان بوشهر، از هرگونه سرمایه‌گذاری خارجی در استان بوشهر استقبال و حمایت می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر