جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رییس بیمه سلامت دشتستان در گفت و گو با «فکرشهر» خبر داد:
فکرشهر: رییس بیمه سلامت شهرستان دشتستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان بیمه سلامت بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کووید ۱۹، به بیمه رایگان برای افراد فاقد پوشش بیمه ای اقدام کرده است...
کد خبر: ۸۰۸۱۰
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: رییس بیمه سلامت شهرستان دشتستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان بیمه سلامت بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کووید ۱۹، به بیمه رایگان برای افراد فاقد پوشش بیمه ای اقدام کرده است.

لیلا لطیف نیا در گفت و گو با «فکرشهر»، افزود: افراد فاقد بیمه می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد برای گرفتن دفترچه اقدام کنند و یا برای جلوگیری از تجمع و شلوغی و برای رعایت پروتکل های بهداشتی، ابتدا از طریق سامانه Eservices.ihio.gov.ir/isc  به صورت رایگان ثبت نام نموده و سپس، تنها برای دریافت دفترچه به این دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند. 

وی، با بیان این که «افراد دارای این نوع پوشش بیمه ای صرفا در بخش دولتی می توانند از مزایا و خدمات در تعهد بیمه سلامت بهره مند شوند»، افزود: با توجه به این که تعهدات بیمه سلامت در بخش های بستری مراکز دولتی ۹۰ درصد کل هزینه را شامل می شود، لازم است این قشر از جامعه نسبت به ثبت نام برای دریافت دفترچه اقدام نمایند. 

لطیف نیا گفت که «سازمان بیمه سلامت از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با مراکز غیر دولتی دانشگاهی برای پذیرش بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان با تعرفه دولتی قرارداد بسته است» و افزود: همچنین این بیمه، هزینه داروهای کووید ۱۹ افراد تحت پوشش در بخش های بستری را متقبل شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک، اجرای طرح تبادل اسناد بستری به صورت الکترونیک و پرداخت به موقع مطالبات به موسسات طرف قرارداد از دیگر اقدامات انجام شده سازمان بیمه سلامت در این ایام بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر