جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر در نشست استانی کرونا:
فکرشهر: استاندار بوشهر از مردم خواست به اینکه بیشتر نقاط استان در وضعیت زرد کرونایی هستند، دلخوش نباشند، زیرا اگر یک سر سوزن غفلت شود، کرونا دوباره اوج می‌گیرد...
کد خبر: ۸۰۸۶۱
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: استاندار بوشهر از مردم خواست به اینکه بیشتر نقاط استان در وضعیت زرد کرونایی هستند، دلخوش نباشند، زیرا اگر یک سر سوزن غفلت شود، کرونا دوباره اوج می‌گیرد.

به گزارش «فکرشهر» از استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: رسانه‌های استان از جمله صدا و سیما در برنامه‌های مختلف تلاش کنند از عادی انگاری وضعیت کرونا در استان جلوگیری کنند تا شاهد خیز دوباره کرونا در استان نباشیم.

او تاکید کرد: نباید افکار عمومی به علت وضعیت زرد در بیشتر نقاط استان، منحرف شود، زیرا اگر یک سرسوزن غفلت کنیم، وارد مرحله دیگری از اوج شیوع کرونا خواهیم شد.

استاندار بوشهر افزود: مردم استان همچنان مقابله با کرونا را جدی بگیرند و اصول بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، اعداد و ارقام ما را به این فکر نیندازد که وضعیت عادی شده است.

گراوند، نظارت جدی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را خواستار شد و ادامه داد: نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌ها همچنان به صورت سختگیرانه باید دنبال شود و با هر گونه رعایت نکردن اصول بهداشتی بدون تعارف برخورد خواهد شد.

او در مورد فعالیت تالار‌های عروسی عنوان کرد: با توجه به اینکه تالار‌های عروسی فقط در مناطق زرد مجاز به فعالیت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستند، در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد شد.

گراوند درباره برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در هفته آینده هم گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، قرار است آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با رعایت تمام اصول بهداشتی در استان برگزار شود. بنابراین، باید به منظور تسهیل در تردد متقاضیان که از سایر نقاط استان به بوشهر سفر خواهند کرد اقدام لازم صورت گیرد، همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد عالی‌شهر برای برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی بررسی شود.

او، با اشاره به روند مطلوب ساخت بیمارستان شهدای هسته‌ای، عنوان کرد: بیمارستان شهدای هسته‌ای در آستانه تکمیل و بهره برداری است، اما یکی از الزام‌های مهم برای آن، ژنراتور برق است که باید پیگیری لازم برای تامین اعتبار آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان انجام گیرد.

استاندار بوشهر در مورد آزمون‌های پایه‌های اول و دوم دبستان بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و نظرات مختلفی که در این زمینه مطرح شده، قرار است ستاد ملی مقابله با کرونا در دو هفته آینده در این مورد تصمیم گیری کند.

گراوند همچنین با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان، افزود: فرمانداران برای اجرای مطلوب این طرح تلاش خود را به کار گیرند ضمن اینکه در اجرای این طرح نیازمند همکاری بخش‌های اداری و اصناف هستیم.

او عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان اجرایی شده است که انتظار می‌رود فرمانداران زمینه همکاری همه بخش‌ها را با این طرح فراهم سازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر