شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۸۸۱
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تصویب سند دانش‌بنیان استان بوشهر گفت: این سند باعث هموار شدن مسیر توسعه استان می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها در عالی‌شهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: دولت علی‌رغم کمبودهای مالی و مشکلات اقتصادی در عالی‌شهر طرح‌های خوبی را اجرا کرده است و شاهد توسعه بخش‌های عمرانی، توسعه شهری، فرهنگی و آموزشی در عالی شهر هستیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در راستای احیای بافت تاریخی شهر بوشهر قدم‌های خوبی برداشته شده و با اجرای طرح‌های احیا و بازسازی، شاهد اتفاقات مبارکی در بافت تاریخی بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه مهم فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تسریع در اجرای پروژه فاضلاب بافت تاریخی بوشهر صورت گرفته و به افراد ساکن در بافت تاریخی بوشهر که تمکن مالی ندارد کمک می‌شود.

گراوند در ادامه با اشاره به همدلی و همراهی مدیریت استان و نماینده ولی فقیه در استان برای تدوین سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر گفت: این سند به عنوان نخستین سند در سطح کشور در ستاد راهبردی نقشه جامعه علمی کشور مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر باعث هموار شدن مسیر توسعه استان می‌شود، افزود: نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم می‌توانند از ظرفیت این سند برای مباحث مربوط به قانون بودجه استفاده کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم آماده کردن زیرساخت‌های توسعه دانش بنیان در استان خاطرنشان کرد: اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی کشور است و باید از ظرفیت‌های موجود شرکت‌های دانش بنیان برای رشد اقتصادی و اشتغال استان استفاده کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر