پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۷۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند...
کد خبر: ۸۰۹۲۹
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۷۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۴ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه امروز استان بوشهر یک روز دیگر را بدون فوت کرونا ثبت کرد.

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۴ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷۳۳۶ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان داشت: مجموع جا‌‌ن‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا پنجشنبه ۴ دی ماه به عدد ۸۳۶ ‏رسیده است.

آخرین امار کرونا در کشور، 4 دی 1399

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: در حال حاضر ۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد این بیماری قرار دارند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات دکتر لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۴ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۲۴ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۱۸۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴ هزار و ۳۰۸ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۹۲۴ هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۵۳۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۷ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تاکید کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۲۰۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۴۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر