پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در گفت وگوی اختصاصی «فکرشهر» با فرماندار مطرح شد:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان می گوید بحث امنیت در این شهرستان وضعیت خوبی دارد، جرائم خشن کم است و سرقت های خرد نیز در جلسات شورای تامین به صورت پیوسته پیگیری می شود...
کد خبر: ۸۰۹۵۵
پنجشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان می گوید بحث امنیت در این شهرستان وضعیت خوبی دارد، جرائم خشن کم است و سرقت های خرد نیز در جلسات شورای تامین به صورت پیوسته پیگیری می شود.

فتح اله نوروزی در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» درباره وضعیت امنیت در شهرستان دشتستان و بحث سرقت ها، گفت: در بحث امنیت شهرستان دشتستان در جرائم خشن، وضعیت بسیار خوبی داریم و موضوع سرقت های خرد در حوزه شهرستان نیز به طور مرتب در جلسات شورای تامین بررسی می شود و با توجه به اعلام هایی که می شود، با توجه به اهمیت موضوع، به آن می پردازیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اتفاقات خوبی نیز در این حوزه افتاده و باندهای زیادی نیز دستگیر و تعداد زیادی از سرقت ها کشف شده اند و اشراف اطلاعاتی وجود دارد و همچنان نیز پیگیری ها وجود دارد.

نوروزی گفت: امروز با توجه به شرایط کلی جامعه، یکی از نگرانی ها سرقت های خرد است، اما این نکته را باید یادآور شوم که عدد این موارد هم در شهرستان، نسبت به سال های قبل عدد بزرگی نیست و نسبت به رصد همین سرقت های خرد نیز شورای تامین اهتمام جدی دارد و نیروی انتظامی برخورد لازم را دارد و تعدادی باند نیز شناسایی و دستگیر شدند و برخورد قضایی نیز صورت گرفته است و طرح های خوبی نیر نیروی انتظامی انجام داده و طرح های موفقی هم بوده و در ادامه مسیر هم هر جایی که اطلاعاتی به ما برسد، اقدام خواهیم کرد.

فرماندار دشتستان درباره نوع سرقت ها در شهرستان نیز گفت: ما در دو بخش سرقت های کابل و مخابرات و سرقت نخیلات موارد زیادی را داشتیم که در سالی که گذشت، سرقت نخیلات با توجه به عددی که مسوولین مربوطه اعلام کردند، کمتر شده بود.

وی اضافه کرد: اگر بگویم سرقت ها صفر شده، بدون شک این طور نیست و متاسفانه در موارد و جاهایی، سرقت های خرد به شغل برخی افراد تبدیل شده که آن را هم نیروی انتظامی شناسایی کرده و برخورد لازم را انجام خواهد داد. 

فرماندار شهرستان دشتستان در پایان تاکید کرد: این نکته را باید یادآور شوم که نه تنها افزایش سرقت در شهرستان نداشته ایم، بلکه نسبت به سال گذشته، کاهش سرقت نیز داشته ایم. 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر