جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا به سبب افزایش نسبی وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس بویژه در سواحل مرکزی و جنوبی این استان مواج و متلاطم است...
کد خبر: ۸۱۱۶۹
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا به سبب افزایش نسبی وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس بویژه در سواحل مرکزی و جنوبی این استان مواج و متلاطم است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی افزود: در مدت یاد شده با گذر امواج ناپایدار از جو استان، در برخی ساعت‎ها با افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری طی ساعت‎هایی با وزش باد، در برخی نقاط همراه با بارش خفیف و پراکنده باران و طی صبحگاه در پاره‌ای از نقاط مه صبحگاهی پیش بینی شده‌است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی روی دریا طی ساعت‎هایی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۱۳ بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۴۲، جزر دوم ساعت ۱۱:۲۵ و مد دوم ساعت ۱۸:۵۴ خواهد بود.

وی بیان کرد: یک سامانه جدید بارشی نیز از اوایل هفته آینده وارد استان بوشهر می‎شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر