جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
وزیر راه و شهرسازی در کنگان:
فکرشهر: وزیر راه و شهرسازی در سفر به کنگان از تامین اعتبار و اجرایی شدن راه آهن بوشهر به شیراز از بازار سرمایه خبر داد...
کد خبر: ۸۱۲۹۴
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۲

فکرشهر: وزیر راه و شهرسازی در سفر به کنگان از تامین اعتبار و اجرایی شدن راه آهن بوشهر به شیراز از بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد اسلامی امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های راه سازی و اسکله کنگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: یکی از مشکلات تامین اعتبار برای اجرای راه آهن بوشهر به شیراز به سمت عسلویه بود که توانستیم مجوز تامین مالی از بازار سرمایه را از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد دریافت کنیم تا با شتاب بیشتری این طرح که از آرزو‌های مردم استان است انجام شود.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات و خبر‌های خوب برای مردم استان بوشهر موضوع آزادراه بوشهر به شیراز است که مجوز آن را گرفته ایم تا برای تامین مالی از بازار سرمایه استفاده کنیم.

آقای اسلامی گفت: در دو سال گذشته به حوزه راهسازی توجه زیادی شده است و پیش بینی می‌شود بخشی از کریدور بزرگ راهی در استان بوشهر در همین دولت به بهره برداری برسد.

وی افزود: بخشی از طرح‌های راه سازی در استان تا پایان امسال و بقیه در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اسلامی با اشاره به بازدید از روند اجرایی اسکله بندر کنگان گفت: توسعه بنادر یکی از خواسته‌های مردمی است. پیش بینی می‌شود کشتی‌هایی با ظرفیت ۲۵۰۰ تن بتوانند در اسکله کنگان پهلو بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر