جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۵۷۹
سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: بخشدار امام حسن گفت: اجرای هر طرحی در روستاهای بخش این شهرستان از جمله در زمینه احداث راه دسترسی به جاده‌های اصلی نیاز به اخذ مجوز از طریق مبادی قانونی دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کریم خلیفه لیراوی افزود: طرح‌های مرتبط با  حوزه راهها در روستاها که  بدون مجوز انجام شود تبعات و خطرات زیادی برای مردم دارد و شوراهای اسلامی و دهیاران قبل از اجرایی شدن باید سیر قانونی را طی کرده باشند.

وی اظهارکرد:  اتصال یکی از معابر روستای حصار به بزرگراه دیلم به گناوه  نیاز به اخذ مجوز و هماهنگی از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان دارد که مراحل قانونی آن باید انجام شود.

خلیفه لیراوی گفت: پروژه راه جدیدی که قرار بوده توسط دهیاری این روستا از خیابان به اتوبان دیلم گناوه انجام شود، بدون مجوز لازم و از راه‌های دسترسی غیرایمن است که جهت  جلوگیری از حوادث رانندگی توسط راهداری شهرستان مسدود شده است.

وی افزود: دسترسی مردم این روستا به بزرگراه از سه مبادی صورت می‌گیرد که از ۲ مسیر مستقیم و یک مسیر دیگر از طریق راه امام حسن تردد می‌کنند.

بخشدار امام حسن گفت:  احداث راه دسترسی از خیابان‌های روستا به بزرگراه اصلی نیاز به اخذ مجوز از شورای ترافیک دارد و باید مجوزهای لازم و قانونی اخذ شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر