جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون استاندار بوشهر:
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی نسبت به دریافت گواهی عدم سو پیشینه اقدام کنند...
کد خبر: ۸۱۵۹۶
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی نسبت به دریافت گواهی عدم سو پیشینه اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از استانداری بوشهر، محمدتقی ایرانی با اشاره به تلاش برای برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی اظهار داشت: تلاش مجموعه وزارت کشور، برگزاری انتخاباتی قانونی و پرشور با مشارکت حداکثری است.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مطابق تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان عضویت در شوراها در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سو پیشینه که از تاریخ آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

ایرانی در همین ارتباط اضافه کرد: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر از تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ و داوطلبان شوراهای روستایی و تیره‌های عشایری از تاریخ ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۹ می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضائی، دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضائی مراجعه و نسبت به دریافت گواهی عدم سو پیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام آن را ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همچنین گفت: البته اخذ گواهی عدم سو پیشینه از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به معنای عدم نیاز به استعلام از مراجع چهارگانه نیست.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر