پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۶۰۱
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: امام جمعه دیلم استان بوشهر گفت: برطرف کردن مشکل مسکن محرومان و نیازمندان در این شرایط باید در اولویت کار مسئولان باشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمود اسدی روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: با توجه به افزایش قیمت زمین و مسکن مردم امروز برای تامین سرپناه با مشکلات متعددی روبرو هستند.

وی با تقدیر از تلاش و کارنامه درخشان مسئولان بنیاد مسکن برای تامین مسکن محرومان ادامه داد: باید راهکارهایی در بستر قانون برای تامین مسکن قشر ضعیف جامعه اندیشیده شود.

اسدی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان دیلم نسبت به سایر شهرستان‌های استان بوشهر دارای وسعت سرزمینی مناسبی برای توسعه در امر مسکن دارد، می‌طلبد مسئولان با استفاده از این قابلیت گام‌های اساسی در این بخش بردارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: افزایش قیمت زمین در برخی شهرستان‌ها باعث شده قشر ضعیف جامعه برای تامین مسکن دچار مشکل شوند.

حمید حیدری بریدی افزود: با توجه به اینکه فلسفه وجودی بنیاد مسکن تامین مسکن برای محرومان است در این ارتباط تلاش می‌شود با استفاده از فرصت‌های قانونی در قالب طرح‌های مختلف و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با هدف شکستن فضای کاذب ایجاد شده، مشکل مسکن قشر ضعیف برطرف شود.

وی درباره اجرای طرح مقاوم سازی مسکن در استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۵۳ درصد واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان دیلم مقاوم سازی شده‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به سیلاب ۱۶ آذر و آسیبی که به واحدهای مسکونی شهرستان دیلم وارد شده‌است گفت: با سرعت‌بخشی در عملیات بازسازی تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر پرونده بازسازی مناطق سیل‌زده در استان بوشهر بسته شود.

حیدری بریدی بیان کرد: شهرستان دیلم در سیلاب اخیر دچار خسارت‌هایی شده و نباید مردم در روند بازسازی‌ها معطل بمانند.

وی ادامه داد:  در زمان حاضر ۱۰۰ واحد احداثی و ۵۰ واحد تعمیراتی در شهرستان دیلم براثر سیلاب ۱۶ آذر ماه در شهرستان دیلم شناسایی شده‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر