شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۶۲۱
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان دشتی خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پايگاه خبری پليس، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی افراد مالباخته به پلیس آگاهی شهرستان دشتی، مبنی بر اینکه فردی در شهر خورموج به بهانه خرید و فروش خودروهای صفر کیلومتر زیر قیمت بازار مبلغ هنگفتی از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام گرفته محرز شد فردی کلاهبردار با نام "ح. خ" با وعده های توخالی مبنی بر اینکه می تواند خودرو های صفر کیلومتر را زیر قیمت بازار از نمایندگی تهیه و تحویل دهد و با همین ترفند مبلغ 30میلیارد ریال از 11 نفر شهروند دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: پس از گذشت مدتی افراد مذکور متوجه می شوند که وی قصد کلاهبرداری داشته و با این روش از آنان وجوه مذکور را دریافت کرده است و هیچ گونه خودرویی تحویل آنان نشده است.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش در شهر خورموج شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف و همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

سردار واعظی در پایان به همشهریان خود توصیه کرد، در صورت برخورد با افراد فرصت طلب با ارائه پیشنهادات وسوسه کننده هوشیاری خود را حفظ کرده و نکات لازم را رعایت کنند تا از افتادن به دام شیادان و سودجویان در امان باشند و برای برخورد و پیشگیری از این گونه موضوعات در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر