جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۷۲۳
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: شهرستان عسلویه نیازمند مدیرانی متخصص، دلسوز و متعهد است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها اظهار داشت: سردار سلیمانی سردار دل‌ها بود، بر دل‌ها مسلط بود و به واسطه ایمان و اخلاص دل‌ها را متوجه خود کرده بود.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند شهید سلیمانی دارای روحیه شجاعت و مقاومت بود، انسان وارسته ای بود که دل به دنیا نبسته بود و رفتار و کردارش طبق شرع بود، شهید سلیمانی در دل خطر می‌رفت و از مرگ نمی‌هراسید، مرد میدان بود و از ابتدای انقلاب در مسیر حقی که انتخاب کرده بود به تمام معنا ایستادگی می‌کرد، دارای درایت و تیز هوشی بود، به جا است که ما ساعت‌ها درباره شخصیت این شهید بزرگوار سخن بگوییم.

هاشمی نژاد افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی نیروی دریایی در شهرستان عسلویه و در شهر چاه مبارک را اقدام میمون و مبارکی دانست و افزود: مراسم افتتاح این بیمارستان با حضور فرمانده فهیم و بصیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد و این کاری ارزشمند از سپاه پاسداران و نیروی دریایی سپاه برای خدمت بیشتر به مردم بود.

امام جمعه عسلویه به حوادث آمریکا اشاره کرد و افزود: در آمریکا یک تغییر و جابجایی می‌خواهد انجام شود چه اتفاقات زشت و ننگینی رخ می‌دهد و رئیس جمهور به طرفدارانش می‌گوید به مجلس حمله کنند، خودشان می‌گویند باورمان نمی‌شود این اتفاقات در آمریکا رخ می‌دهد، حضرت آقا پیش بینی کردند آمریکا رو به افول و اسرائیل نابود خواهد شد.

هاشمی نژاد رحلت حضرت آیت الله مصباح یزدی را به محضر مقام معظم رهبری، دوست داران ایشان و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت و وی را عالمی بصیر خدوم و کم‌نظیر و عمار انقلاب و رهبر انقلاب دانست.

امام جمعه عسلویه افزود: به استاندار و فرماندار و دست‌اندرکاران تأیید صلاحیت‌ها تذکر می‌دهم به کسانی که لیاقت، دلسوزی، تعهد و تخصص ندارند پست و مسئولیت ندهند.

وی بیان کرد: متأسفانه این شهرستان در گذشته و حال با چنین مواردی مواجه بوده و هستیم و فردا باید جواب بدهیم و بر حسب شایستگی، کاردانی، تعهد و تخصص به افراد مسئولیت بدهید تا مردم متضرر نشوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر