پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای خاک در برخی از نقطه‎ های شهرستان‎های دیلم، گناوه، دشتستان و جم این استان به منفی یک درجه رسید...
کد خبر: ۸۱۸۵۴
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای خاک در برخی از نقطه‎ های شهرستان‎های دیلم، گناوه، دشتستان و جم این استان به منفی یک درجه رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی افزود: همچنین در این مدت دمای هوا در جم، بهرگان (شهرستان دیلم)، عسلویه، دیلم و بوشهر نیز به ترتیب به ۲.۸، ۶.۲، ۷، ۷.۶ و ۸ درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بوشهر و عسلویه نیز به ترتیب با ۲۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد بیشترین میزان دما را در این استان داشتند.

مساعدی یادآور شد: شرایط کاهش دمایی در این استان تا روزهای پایانی هفته جاری در استان بوشهر تداوم دارد.

وی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از فردا دوشنبه سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا و در سواحل استان افزایش می‌یابد و با تداوم وزش آن تا روز سه شنبه باعث متلاطم شدن خلیج فارس خواهد شد.

مساعدی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی و از فردا  روی دریا همراه با افزایش سرعت باد پیش‌بینی شده‌است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و از فردا  روی دریا و در سواحل ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده ‌است.  

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می ‌‏شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر