چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۹۶۵
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: برگزاری کلاس‌های داوری، مربیگری و استاژهای تخصصی در این استان و ارتقای سطح فنی بانوان مربی تکواندو از اولویت‌های این هیات است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید جلال سید مردانی بیان کرد: دختران تکواندوکار بوشهر تاکنون بویژه در سنین پایه مدال‌های رنگارنگ بسیاری در سطح ملی کسب کرده‌اند که نشان دهنده ظرفیت بالای این استان در این زمینه است.

وی افزود:  انتظار می‌رود با جذب بیشتر دختران به این رشته زیبای المپیکی و بهبود سطح فنی مربیان در آینده شاهد درخشش بانوان استان بوشهر در سطح بین‌المللی باشیم.

سید مردانی با بیان اینکه  تعداد مربیان بانو در استان بوشهر به نسبت ظرفیت و نیاز این استان کم است، افزود: ایجاد کلاس‌های آموزشی زیر نظر مربیان دارای مدرک، از راهکارهایی است که برای افزایش شمار بانوان مربی زیر نظر نایب رئیس بانوان هیات دنبال می‌شود.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ادامه داد: جذب بیشتر بانوان و گسترش این رشته در همه شهرها و روستاهای استان بوشهر و فراهم کردن امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی، از دیگر برنامه‌های توسعه تکواندو بانوان است و امروز نیز در نشست آنلاین با روسای هیات‌های شهرستانی مطرح و بر آن تاکید شد.

وی گفت: در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو که چهارشنبه گذشته که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، برگزاری نخستین دوره مسابقات پومسه (اجرای فرم) ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی بوشهر به فدراسیون  پیشنهاد شد و این مسابقات تا پایان سال در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

سید مردانی عنوان کرد: امکانات سالنی بانوان و آقایان در استان بوشهر یکسان است و تمرین‌ها را براساس زمانبندی ادامه می‌دهند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر بیان کرد: تکواندو از ورزش‌هایی است که بیشترین شمار ورزشکاران سازمان‌یافته را در استان بوشهر دارد و در بخش بانوان ۱۷ باشگاه، ۴۲ مربی و ۳۹ داور فعال هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر