جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۹۶۶
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: اثر طراحی شده هنرمندان این شهرستان، به عنوان پوستر هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوست‌دار کتاب ایران انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: هیات داوران این جشنواره پس از بررسی از ۱۴ طرح برگزیده در مرحله نهایی، اثر مشترک "حمید جوکار" و "اسماء خواجه زاده" را به عنوان پوستر این جشنواره انتخاب کردند.

وی افزود: دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراخوان طراحی این پوستر را با هدف  استفاده از استعدادهای فرهنگی کشور، شهریور ماه سال جاری منتشر کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی یادآور شد: پیش از این نیز اثر مشترک این ۲ هنرمند اهل شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی به عنوان پوستر پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان انتخاب شده بود.
اسماء خواجه‌زاده تسهیلگر باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شهرستان دشتی استان بوشهر است که در سال ۹۸ به عنوان مروج برتر کتابخوانی مورد تقدیر قرار گرفت.

جشنواره  روستاها و عشایر دوست‌دار کتاب هر ساله با محوریت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مجموعه‌ای از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اجرا می‌شود و هدف از آن حمایت و معرفی فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتابخوانی است که با مشارکت مردم و دستگاه‌های فعال در روستا و  پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و مطالعه در روستاها است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر