جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۰۰۳
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم برای بهبود در روند نتیجه‌‏گیری خود نیاز به تقویت خط حمله دارد که این مهم از هم اکنون در دستور کادرفنی قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فراز کمالوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با این وجود تا پیش از تقویت خط حمله در نیم فصل باید موقعیت تیم در بالای جدول حفظ شود تا بتوانیم در نیم فصل دوم با تقوبت خط حمله نتیجه دلخواه هواداران را کسب کنیم.

وی بیان کرد: با هدف کاهش فشار مالی به باشگاه از همان ابتدای فصل نیز قرارداد بازیکنان به نحوی تنظیم شد تا بازیکنانی که عملکرد مناسبی ندارد شرایط برای فسخ قرارداد آنها فراهم شود.

کمالوند ادامه داد: شاهین آخرین تیمی بود که در میان تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی آماده حضور در رقابت‌‎ها شد و همین تاخیر در آغاز کار باعث شد تا تیم موفق به جذب بازیکنان دلخواه خود نشود.

وی یادآور شد: در سال‌هایی که با شیرین فراز یا تراکتور سازی به لیگ برتر صعود کردم نیز در همان فصل از تیم‎‌های صدر جدول عقب بودم اما در ادامه به لطف خدا صعود به لیگ برتر محقق شد.

کمالوند افزود: نباید از بدشانسی شاهین هم به سادگی گذشت چراکه بحث کرونا برای تیمی مانند شاهین شهرداری بوشهر دردسر شده و تماشاگران قادر به حمایت از تیم نیستند.

وی عنوان کرد: از همین تریبون به هواداران شاهین قول می‌دهم که تیم در میان تیم‌های بالای جدول قرار گیرد.

شاهین بوشهر اکنون با ۱۳ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

این تیم در هفته دهم رقابت‎ها در خارج از خانه به مصاف آرمان گهر می ‎رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر