پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۰۰۹
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۵۰۰ واحد مسکن برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد در دشتستان احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست برنامه‌ریزی ساخت مسکن مددجویان شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد تلاش ویژه‌ای را برای تأمین مسکن مورد نیاز مددجویان و افراد تحت پوشش داشته است.

وی به اجرای پروژه‌های متعدد برای تأمین مسکن مورد نیاز مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: از برکات سفر رئیس کمیته امداد به استان بوشهر، احداث دو هزار واحد مسکن مددجویی در استان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه ۵۰۰ واحد سهم شهرستان دشتستان است، تصریح کرد: این واحدها در شهر و روستاهای برازجان، آبپخش، شبانکاره، سعد آباد، تنگ ارم و بوشکان ساخته و تحویل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این واحدها در مدت یک سال احداث و تحویل متقاضیان خواهد شد، افزود: این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر احداث می‌شود که برای هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

لطفی گفت: انتظار می‌رود با احتساب واحدهایی که در گذشته احداث شده، پرونده مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر استان بوشهر تا یکسال آینده بسته و به این صورت یکی از مهمترین مشکلات محرومان در این استان برطرف شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: از امروز کار ساخت و ساز این واحدها به شکل جدی شروع شده است و برای این منظور هر هفته نشست کارگروه مسکن را به صورت منطقه‌ای با حضور ادارات برگزار می‌کنیم تا هم اندیشی صورت گیرد و روند پیشرفت کار به خوبی پیش رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر