جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۱۰۵
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: دکتر ابوالفضل مظفری رئیس دانشکده علوم پزشکی استان قم که از پزشکان مطرح و فوق تخصص بیماری‌های ریوی است در ایام فاطمیه دوم باحضور دراین شهرستان، به بیماران ریوی، دارای مشکلات تنفسی، مبتلایان به ویروس کرونا و غیر کرونایی خدمات رایگان ارایه می‌دهد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: با دعوتی که از این پزشک حاذق کشور انجام شد با وجود تمام مشغله‌هایی که داشت اما این دعوت را اجابت کرد و در شهرستان گناوه حضور یافت.

وی اضافه کرد:طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی انجام شده با این پزشک حاذق کشور، ویزیت و مداوای رایگان بیماران از روز جمعه 26 دیماه به مدت سه روز تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کلینیک امام خمینی (ره) شهرستان برنامه ریزی شده است.

رکنی حسینی افزود: این پزشک فوق تخصص در این مدت دوره‌های آموزشی نیز برای کادر درمانی برگزار می‌کند.

رکنی حسینی اظهارکرد: دکتر ابوالفضل مظفری در مرداد امسال نیز همزمان با دهه ولایت و امامت، برای مشاوره و همکاری با کادر درمانی بیمارستان و خدمات دهی رایگان به بیماران ریوی ازجمله کرونایی در این شهرستان به مدت سه روز حضور یافته بود.

وی افزود: در ایام فاطمیه اول برنامه‌های خوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان برگزار شد و در ایام فاطمیه دوم نیز با حضور عاشقان و دلسوختگان حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین مراسم در حسینیه‌ها، مساجد و تکایا و در روز یکشنبه در مصلای جمعه گناوه همزمان با سالروز شهادت آن حضرت مراسم سوگواری برپا می‌شود.

رکنی حسینی بیان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی در قالب طرح سردار شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های درنظرگرفته شده به مناسبت ایام فاطمیه دوم در این شهرستان است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر