جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۱۱۸
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: جریان تحریف بیشترین ضربه‌ها را جامعه اسلامی وارد کرده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالحسین حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: اسلام از ابتدا تاکنون از دو گروه ضربه خورده است؛ این دو گروه یهود و منافقین هستند.

وی بیان کرد: یهودیان قهرمان تحریف هستند و امروز یهود صهیونیست قهرمان تحریف است. در تمام کشورها فتنه‌انگیزی می‌کند و در جامعه ما هم کسانی هستند که دنبال خط تحریف هستند. رهبر انقلاب هم بارها در رابطه با این موضوع هشدار داده‌اند.

حسینی بیان کرد: دومین گروه که به اسلام زده‌اند منافقین هستند؛ این گروه در طول تاریخ به اسلام ضربه زده‌اند و بارزترین صفت منافقین دو رویی و دو چهره بودن است. منافقین در طبقه هفتم جهنم جای می‌گیرند. اگر به قرآن مراجعه راحت متوجه می‌شویم که منافقین چه کسانی هستند.

امام جمعه موقت عسلویه به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه اشاره کرد و افزود: شاه به منزله دیو استبداد بود که از کشور فرار کرد. این عبرتی برای همه انسان‌ها هست که ظلم پایدار نیست و این حقیقت است که باطل رفتنی است.

حسینی سالروز شهادت فداییان اسلام را گرامی داشت و اضافه کرد: فداییان اسلام جریان انقلابی بیگانه ستیز بودند که در سال ۴۳ به جوخه اعدام سپرده شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت عسلویه با انتقاد از کسانی که شعار اصلاح طلبی می‌دهند خاطرنشان کرد: کسی که اصلاح طلب است یعنی ضد فساد است؛ اینها چندین سال حکومت دستشان بوده ولی با کدام فساد مقابله کرده‌اند.

وی شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و ادامه داد: قبر آن حضرت و قدرش مجهول است. بعضی جریان‌ها در تاریخ به دنبال تحریف بودند چون قدرت داشتند، رسانه داشتند و پول داشتند خط تحریف را دنبال می‌کردند.

حسینی تاکید کرد: مصدق زمانی که والی فارس بود به انگلیس‌ها گفت من دلیران تنگستان را سرکوب می‌کنم یا بازرگان نخست وزیر دولت موقت بود و می‌خواست اف ۱۴ را بفروشد که آیت الله خامنه ای و شهید بهشتی از روحانیون انقلابی در مجلس با این کار او مخالفت کردند.

وی افزود: امثال تحریف‌هایی داشتیم که فردی دنبال انحلال ارتش بودند یا کسانی که نام شهدا را از خیابان‌ها برداشتند که این کلمات طولانی است ولی وبزرگراهی را به اسم کسی کردند که خودش، خانواده‌اش، پسران و دخترانش جلوی انقلاب ایستادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر