جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۲۵۱
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا ۸۶ درصد است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا رئیسی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان صدا و سیمای استان بوشهر اظهار داشت: آگاه‌سازی مردم در زمینه مقابله با کرونا و اجرای دستورالعمل‌های مربوطه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اضافه کرد: با همکاری صدا و سیما و رسانه‌های مختلف، آگاهی و اطلاعات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در اختیار مردم قرار گرفته است و شاهد مشارکت خوبی از سوی مردم برای مقابله با کرونا هستیم.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با تقدیر از عملکرد رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و کنترل کرونا بیان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و اثرگذار و تولید و پخش اخبار و گزارش‌های هشداردهنده و پیشگیری‌کننده نقش مهمی در این زمینه دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه این اطلاع‌رسانی‌ها باعث تغییر در سبک زندگی مردم شده است، افزود: نقش و جایگاه رسانه‌ها در مقابله با کرونا ویژه است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به میزان ۸۶ درصد توسط مردم ادامه داد: این رعایت‌ها باعث کاهش میزان ابتلاء، بستری و فوتی‌های کرونا شده است.

سید حسین ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز اظهار داشت: طی ۱۱ ماه شیوع کرونا، ۱۶۰ هزار دقیقه برنامه خبری، رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی، در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر