شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۳۰۵
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: والدین بوشهری می‌توانند برای ثبت نام فرزند خود در طرح آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی به نزدیک‌ترین مدرسه به خانه‌شان بروند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: طبق برنامه ریزی وزارتخانه قرار است نوآموزان پیش دبستانی در سامانه شاد آموزش ببینند.

مجتبی نوشادی افزود: از یک ماه گذشته ثبت نام از نوآموزان متولد نیمه دوم سال ۹۳ و نیمه اول سال ۹۴ آغاز شده و اولیایی که فرزندانی در این سن دارند کپی شناسنامه فرزندشان و خودشان یعنی پدر و مادر را به مسئولان نزدیک‌ترین مدرسه به خانه خود چه دولتی چه غیردولتی تحویل دهند تا نوآموزشان برای دریافت آموزش رایگان پیش دبستانی ثبت نام شود.

وی ادامه داد: محتوا‌های آموزشی برای پیش دبستانی‌ها در سامانه شاد ایجاد شده و به محض پایان یافتن ثبت نام، آموزش‌ها آغاز خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر عنوان کرد:پارسال در شهر بوشهر ۶ هزار نوآموز به صورت حضوری در پیش دبستانی‌ها آموزش دیدند، اما امسال با توجه به شیوع کرونا و به علت ترس اولیا از حضور فرزندشان در مراکز پیش دبستانی از ثبت نام نوآموزان در این مراکز استقبالی نشد.

نوشادی با اشاره به اهمیت آموزش پیش از دبستان، گفت: شخصیت کودک در هفت سال اول زندگی، شکل می‌گیرد و مقدمه آمادگی برای یادگیری او در سال‌های بعد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر