جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۳۲۵
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: ساختمان آزمایشگاه مرکزی گناوه توسط یکی از خیرین سلامت و با مشارکت مؤسسه خیریه امام حسین (ع) در این شهرستان در حال احداث است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه خیر ساز آزمایشگاه مرکزی گناوه اظهار داشت: از کارهای بسیار خوب در سطح این شهرستان ساخت و ساز در حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم است.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه با همکاری خیرین با هدف کمک به بخش بهداشت و درمان و سلامت و ارتقای زیرساخت‌های بهداشت و درمان اقداماتی خوبی انجام داده است و احداث آزمایشگاه مرکزی یکی از آنها است.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه بیان کرد: ساختمان فعلی آزمایشگاه مرکزی گناوه در شبکه بهداشت و درمان، فرسوده و قدیمی شده است لذا مجمع خیرین سلامت پیگیری لازم برای احداث یک ساختمان جدید را با همت یک خیر و مؤسسه خیریه امام حسین (ع انجام داد که این امر اجرایی شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی گناوه در زمینی در محوطه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مدت هفت ماه و با هزینه ۱۵ میلیارد ریال احداث و تکمیل می‌شود.

وی گفت: مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه برنامه‌ها و پروژه‌های دیگری را در دست اجرا دارد که امید است گام‌های مؤثر و بلندی در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان برداشته شود و زمینه سلامت هر چه بیشتر مردم در شهرستان رقم بخورد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر