شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ به مناسبت هفته هوای پاک انجام شد
فکرشهر ـ مسیب پارسایی: به مناسبت هفته هوای پاک، صبح چهارشنبه -یکم بهمن ماه- برنامه محله پاک را در محله شهید اسدی ۲ برازجان برگزار شد...
کد خبر: ۸۲۳۹۳
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

فکرشهر ـ مسیب پارسایی: به مناسبت هفته هوای پاک، صبح چهارشنبه -یکم بهمن ماه- برنامه محله پاک را در محله شهید اسدی ۲ برازجان برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر»، در این مراسم که به همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان و انجمن های محیط زیستی انجام شد، پرسنل پاکبان شهرداری به نظافت و پاکسازی محله پرداختند و مدیریت و پرسنل فضای سبز، سیما و منظر شهری شهرداری برازجان نیز در پارک این محله نهال کاری و درختان موجود را هرس و نیمکت ها و وسایل ورزشی پارک را رنگ آمیزی کردند. 

پرسنل حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان نیز به همراه تعدادی از فعالان محیط زیستی از انجمن زمین پاک دشتستان، انجمن دیده بان زیست بوم برازجان و انجمن فرهنگ سازان سبز اندیش دشتستان به درِ خانه ها رفته و ضمن پایش مشکلات حوزه شهری محله به ویژه در حوزه پسماند، آموزش های لازم در زمینه تفکیک پسماند از مبدأ، فرهنگ محیط زیستی و دادن کیسه های پلاستیکی به خانواده ها برای تفکیک پسماند را انجام دادند.

برنامه محله پاک برنامه ای در راستای فرهنگ سازی همگانی برای داشتن شهری سبز و پاک است که به همت انحمن زمین پاک دشتستان برگزار شده و با همکاری دیگر انجمن های محیط زیستی با این انجمن ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر