پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۴۴۲
پنجشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: عضو و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خارگ از رایزنی با شرکت کشتیرانی والفجر برای ورود به مسیر دریایی خارگ - بوشهر خبر داد.

به گزارش «فکرشهر»، بهروز خواجه، پس از انتشار گزارش «فکرشهر» درباره مشکلات تردد اهالی خارگ با عنوان «آه و ناله این مردم پشت سرتان است / حداقل لنج ها را بازگردانید!»، با اعلام این خبر افزود: با توجه به حسن سابقه شرکت کشتیرانی والفجر که در سالیان نه چندان دور با خدماتی درخور موجب رضایتمندی شهروندان خارگ شده بودند تلاش گردید تا مجددا مقدمات حضور ایشان در خارگ فراهم آورده شود.

وی افزود: بدین منظور با پیگیری های دکتر جمیری نماینده محترم مجلس در خصوص حل مشکل تردد شهروندان خارگ و همچنین حسن نظر و مساعدت مدیریت محترم نظارت بر عمران مناطق نفت خیز، طی هماهنگی هایی که با مدیرعامل شرکت والفجر صورت گرفت، معاونت مالی،اداری ، ریاست کارکنان دریایی و ریاست حسابرسی شرکت کشتیرانی والفجر در جزیره خارگ حضور یافته و با عملیات عمومی خارگ به عنوان نماینده مدیریت عمران مناطق نفت خیز به بحث نشستند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر خارگ در پایان تصریح کرد: در نشست تخصصی که به این منظور تشکیل گردید ، ضمن انتقال نقطه نظرات طرفین، چگونگی و شرایط حضور کشتیرانی والفجر به بحث و بررسی گذاشته شد و مقرر گردید نشست های تخصصی جهت فراهم آوردن مقدمات آن به زودی تشکیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر