جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۴۸۹
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر گفت: سید محمد موسوی نژاد ورزشکار تیم بوشهر قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور در رشته پرش طول شد.

به گزارش فکرشهر، رحیم لطفی در گفت‌وگو با مهر از کسب مدال طلای انفرادی توسط سید محمد موسوی نژاد از تیم دو و میدانی کارگران بوشهر خبر داد.

وی اضافه کرد: در مسابقات دو و میدانی کارگران کشور (انتخابی تیم ملی) گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت که به میزبانی استان خوزستان در استادیوم تختی اهواز برگزار شد تیم دو و میدانی کارگران وطن زرین پلیمر به عنوان نماینده استان بوشهر در این مسابقات شرکت کرد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر ادامه داد: در پایان این مسابقات محمد موسوی نژاد با کسب مدال طلای انفرادی در پرش طول به عنوان تنها مدال آور بوشهر به کار خود پایان داد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در هر یک از بخش‌های آقایان و بانوان به صورت جداگانه و هر کدام در یک روز، در ۱۱ ماده انفرادی و ۲ ماده امدادی برگزار شد.

مسابقات بخش آقایان با حضور ورزشکاران ۲۹ استان و ۳۰ تیم و در بخش بانوان نیز با حضور ورزشکاران ۱۵ استان و ۱۶ تیم (تیم میزبان در هر بخش با دو تیم مجزا) در روزهای اول و دوم بهمن در استادیوم تختی اهواز برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر