پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۶۰۵
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر گفت: زنجیره تولید گوشت مرغ در استان بوشهر تکمیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر، ضرغام حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حوزه بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که از سرمایه‌گذاری‌ها در این بخش‌ها حمایت می‌کنیم.

وی از صدور نخستین مجوز بهره‌برداری از واحد پرورش مرغ مادر گوشتی در شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: این واحد در سطح ۲۰ هزار مترمربع و با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر افزود: زنجیره تولید گوشت مرغ استان شامل واحدهای مرغ مادر، نیمچه گوشتی، جوجه کشی، کارخانه خوراک دام و طیور و کشتارگاه صنعتی تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده از تکنولوژی‌های نوین و بهره‌گیری از تجارب، دانش فنی و تخصصی کارشناسان مجرب در توسعه بخش کشاورزی از اولویت‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر است.

حیدریه خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در راستای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بمنظور تحقق جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار آماده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر