جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۶۲۸
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر ۶۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان افتتاح و اجرا می شود که برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالله نادری در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه حرکتی که انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب آغاز کرد جهان را تحت تأثیر خود قرار داده، اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصت خوبی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به نسل جدید تبیین و تشریح کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و تحریم‌های ظالمانه دشمنان می‌طلبد دستگاه‌های اجرایی اقدامات خود را به مردم انعکاس بدهند.

نادری با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان ناامید کردن مردم نسبت به آینده است، تصریح کرد: مدیران باید با تلاش مضاعف بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه از ظرفیت فضای مجازی در دهه فجر استفاده شود، خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و در جهت حفظ سلامت مردم برنامه‌های فرهنگی به صورت فضای مجازی برگزار شود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد در بین جوانان و نسل جوان ما شبهه ایجاد کنند که می‌طلبد مدیران به این شبهات پاسخ لازم بدهند.

نادری گفت: امروز علی رغم شرایط اقتصادی پیشرفت‌های خوبی درهمه عرصه‌ها شاهد هستیم به طوری که در دهه مبارک فجر امسال ۶۷ پروژه عمرانی واقتصادی با اعتبار بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح، امام جمعه خورموج نیز با بیان اینکه امروز ما به عنوان یک ابر قدرت در جهان هستیم، گفت: امروز مهمترین دغدغه استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران است.

مصلح افزود: رزمایش بزرگی که اخیراً در کشور برگزار شد باعث اقتدار است و این رزمایشات برای ما بازدارنده است.

وی بیان کرد: برای پیشرفت شهرستان همه باید تلاش کنند و خدمات نظام به نحو مطلوب به مردم انعکاس داده شود.

مصلح خاطر نشان کرد: دشمنان به صورت شبانه روزی تلاش دارند مردم را نسبت به نظام و انقلاب ناامید ودلسرد کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر