جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۸۲۶۳۹
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: نیکول کیدمن بازیگر مشهور استرالیایی تبار در جریان گفتگوی پادکستی با مارک مارون از عوارض جانبی و ناراحت کننده روانی بازی در سریال «نابودی» گفت. وی در این گفتگو از پشت صحنه دشواری‌های بازی در یک نقش دشوار پرده برداشت و نشان داد که بازی در چنین نقش‌هایی چه تنش و فشاری را به بازیگران تحمیل می‌کند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، نیکول کیدمن در سریال نابودی که محصولی از HBO است در نقش گریس فریزر بازی کرده بود. زندگی یک بازیگر می‌تواند گاهی پر زرق و برق باشد، اما به ندرت افراد مشهور در مورد عوارض جانبی گرفتن نقش‌های آسیب زا بحث می‌کنند.

نیکول کیدمن، درمورد چگونگی تأثیر طبیعی بودن صحنه‌های سریال‌های «دروغ‌های کوچک و بزرگ» و «نابودی» بر سلامتی جسمی و روانی و حتی قطع شدن ارتباط خود با دوربین صحبت کرد. وی توضیح داد که به طور خاص با این دو نقش، او را به لحاظ شخصیتی درگیر یک فشار بزرگ می‌کردند. نیکول کیدمن در این خصوص گفت: «گاهی هنگام بازی در این نقش‌ها به حدی درگیر می‌شدم که مجبور بودم توقف کنم و از خودم بپرسم من دقیقا کیستم؟»

این بازیگر ۵۳ ساله گفت: «من پس از پایان سریال نابودی تا مدت‌ها احساس می‌کردم حالم خوب نیست و حتی شب‌ها قادر به خوابیدن نبودم، این موضوع زندگی شخصی و غیر شغل من را نیز تحت تاثیر خود قرار داده بود. اکنون با گذشت مدتی از بازی در این سریال احساس آرامش می‌کنم.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر