پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده دشتستان در پاسخ به سوالات «فکرشهر» مطرح کرد:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم شورای اسلامی می گوید که هر نوع هتک حرمت مامور قانون را محکوم می کند و کامل موافق این است که طرح یا مصوبه ای برای حمایت از مامورین قانون در مقابل هر کسی توسط مجلس مصوب شود...
کد خبر: ۸۲۶۴۳
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم شورای اسلامی می گوید که هر نوع هتک حرمت مامور قانون را محکوم می کند و کامل موافق این است که طرح یا مصوبه ای برای حمایت از مامورین قانون در مقابل هر کسی توسط مجلس مصوب شود.

ابراهیم رضایی امروز ـ یکشنبه 5 بهمن ماه 1399 ـ در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر»، دیدگاه خود درباره اقدام علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و سیلی زدن به مامور راهور را این گونه توضیح داد: من هنوز فیلم را ندیده ام که بخواهم قضاوت نهایی کنم؛ دشتستان هستم و هر وقت در شهرستان هستم آن قدر گرفتارم که وقت نمی کنم به فضای مجازی سر بزنم، منتها هر نوع هتک حرمت مامور قانون را محکوم می کنم. 

وی ادامه داد: به نظر من، پیشقراولان و خط مقدم کسانی که باید قانون را رعایت کنند و کسانی که بیشترین انتظار از آن ها می رود که طبق قانون عمل کنند، نماینده های مجلس هستند؛ بنابراین، از نماینده مجلس که خودش قانونگذار است انتظار می رود که بیشتر از دیگران پایبند به قانون باشد. 

رضایی تاکید کرد: به شدت با تضعیف نیروهای مسلح از سوی هر کسی، هر جناحی و در هر فتنه ای مخالف هستم؛ به خصوص نیروی انتظامی که حافظ و تامین کننده امنیت در داخل کشور هستند.

نماینده دشتستان در مجلس در پاسخ به این سوال «فکرشهر» که «آیا مجلس برنامه ای برای برخورد جداگانه با تخلفاتی از این نوع دارد یا خیر» نیز گفت: این هفته مجلس تعطیل است و نمایندگان در حوزه انتخابیه خود به سر می برند و علی القاعده نمی شود گفت که برنامه مجلس چیست ولی یک هیات نظارت بر نمایندگانی در مجلس است که جایگاه قانونی دارد و این هیات، وظیفه نظارت بر نمایندگان را بر عهده دارد و کسانی که از نمایندگان شکایت داشته باشند می توانند به این هیات شکایت کنند.

وی ادامه داد: در این سال ها و در دهه های مختلف، از فتنه 88 گرفته تا بعد از آن، از مجلس قبلی تا همین مجلس، پولدارها، اشخاص خاص، پورشه سوارها و اشراف و دیگران متاسفانه بوده اند که توهین ها یا جسارت هایی به ماموران نیروی انتظامی داشته اند؛ به طور کلی من خودم کاملا موافقم که در مجلس و در حمایت از مامورین قانون، یک طرح یا مصوبه ای داشته باشیم و با هر گرایش و باند و جناح و پولدار و سیاسی و غیر سیاسی و هر کسی که به مامور قانون جسارت می کند طبق قانون برخورد کنیم.

ابراهیم رضایی درباره فیلترینگ نیز در پاسخ به «فکرشهر» گفت: راجع به فیلترینگ من مفصل صحبت کرده ام و آن را راه حل اساسی در حوزه اینترنت نمی دانم؛ برای معضلاتی که در این حوزه داریم، یک راه حل اساسی به نظر من، توسعه سواد رسانه ای است. معتقدم ما باید روی سواد رسانه ای و توسعه آن متمرکز شویم و این موضوع، نیاز جدی امروز کشور ماست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر