پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۶۴۸
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:روغن مورد نیاز مردم در اختیار شرکت‌های پخش، فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های کارمندی و کارگری قرار می گیرد و از طریق آنها در اختیار واحد‌های خرده‌فروشی قرار می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صدا و سیما، سیدحسین حسینی افزود: موضوعی که برخی از مردم از آن گلایه دارند این است که شرکت‌های پخش مردم را مجبور می کردند که علاوه بر روغن باید خرید‌های دیگری انجام دهند  که با شرکت‌های پخش که فروش کالاهای دیگر را  اجباری می‌کردند برخورد کردیم و هیچ شرکت پخش حق فروش اجباری به واحد‌های صنفی را ندارد.

وی گفت: بخش دیگر روغن از طریق‌های زنجیره‌ای به صورت روزانه عرضه می شود و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هر وقت روغن دارند قاعدتاً باید عرضه بکنند و منتظر یک زمان خاص نباشند.

حسینی افزود: وضعیت عرضه روغن در روز‌های اخیر نسبت به هفته قبل خیلی بهتر شده است، اما به خاطر اینکه یک مشکلی که داشتیم در استان محدودیت تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همینطور شرکت‌های پخش میزان روغنی که عرضه می‌کردند محدود بود.

وی گفت: پیش‌بینی این است با توزیع روغن به این سه طریق و از طریق عاملین استانی  وضعیت توزیع روغن  نسبت به قبل بهتر شده و این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر