شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۶۵۳
دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: درست و بجا هزینه کردن باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد و در این زمینه سازمان‌های نظارتی باید کمک کار و در کنار ذی‌حسابان باشند تا کار در چارچوب سالم و قانونی رقم بخورد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست هم‌اندیشی با ذی‌حسابان دستگاه‌‎های اجرایی استان بوشهر افزود: وزارت اقتصاد با مجموعه عوامل خود در رونق و جهش تولید تاثیرگذار و نقشی بی بدیل را عهده دار است و به نوعی مکانیزم نظارت دولت بر خود به شمار می‌رود که توسط ذی‌حسابان محقق می‌‏شود.

وی یادآور شد: دایره ذی‌حسابان حوزه پراسترسی است زیرا در برخی موردها  شرایط سخت می‌شود و در قالب نظارت، دستگاه‌ها به پای هم می‌پیچند که در این بین ذی‌حسابان باید مراقبت لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی باید کمک کنند تا کارها درست و در شاکله قانونی اجرایی شود.

گراوند ادامه داد: دولت‌ها رفتنی هستند و این نکته مهم است که هر کدام از ذی‌حسابان کمک کنند که تا کارها به صورت قانونی انجام گیرد.

وی اظهار داشت: همچنین ذی‌حسابان باید راهکاریی پیدا کنند که چالش‌ها در بخش‌های مختلف به حداقل برسد.

استاندار بوشهر گفت: حوزه بازرسی، استانداری و دیوان محاسبات باید همواره با استفاد از همه ظرفیت‌های قانونی کاری کنند که مسیر توسعه هموار و مانعی در مسیر اجرا صورت نگیرد.

وی اظهار کرد: اگر در درون دولت مدیران و بخش سازمان برنامه و اقتصاد پای کار باشند نزدیک به ۹۰ درصد مشکلات آنها برطرف خواهد شد.

گراوند در ارتباط با آموزشبا توجه به اهمیت این مقوله گفت: شرایط کرونایی نباید مانع برگزاری آموزش شود و باید از همه ظرفیت‌‏ها برای ارائه آموزش‎های روز به ذی‌حسابان استفاده شود.

وی اظهار کرد: پیرامون انتقادها و پینشهادهای سازنده نیز مجموع اداره کل اقتصاد و دارایی استان باید راهکارهای خود را جمع بندی و برای طرح در سطح ملی به مدیریت ارشد استان گزارش کنند.

در این آیین شماری از ذی‌حسابان استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر