پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:
کد خبر: ۸۲۸۱۲
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح دو روزه تشدید برخورد با قاچاق کالا و توقیف 25 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل بیش از 23 میلیارد و 207 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در استان بوشهر خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از  پایگاه خبری پلیس، سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: طرح استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت مقابله با خودروهای شوتی از روز شنبه 4 بهمن به مدت دو روز در سطح استان اجرا شد که عملکرد این طرح نتایج مطلوبی را در پی داشت.

فرمانده انتظامی استان گفت: در این طرح که با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ها در سطح استان برگزار شد، ماموران انتظامی با استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل خودروهای عبوری  21 دستگاه خودروسواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق(شوتی) و 3 دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را توقیف کردند.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل؛ تجهيزات رايانه ای، پارچه لامپ، آرد، گردو، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم يدكی خودرويی، موتورسيکلت و پوشاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه 24 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده 23 میلیارد و 207 میلیون ریال برآورد شده است.

وی همچنین عنوان داشت: تعداد 76 دستگاه خودروی سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) فاقد کالای قاچاق که با سرعت غیرمجاز در مسیرهای مواصلاتی استان در حال تردد بودند توقيف، اعمال قانون  و روانه پارکينگ شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر