جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۸۱۸
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: همه دستگاه‌های آزمایش خون موجود در آزمایشگاه مرکزی این شهرستان سالم و فعال هستند و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خرابی این داستگاه‌ها صحت ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عصمت حیدری روز چهارشنبه افزود: درپی انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر خرابی عامدی دستگاه‌های آزمایشگاه مرکزی شهرستان گناوه و ناتوانی در تعمیر آن، این مطلب از اصل بی اساس است و پیگیری حقوقی در این زمینه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر همه آزمایش‌های قابل پیش‌بینی در شرح وظایف آزمایشگاه مرکزی شهرستان به نحو مطلوب ارایه می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه اظهارداشت: در شرایطی که کارکنان بهداشت و درمان در شرایط خاص بیماری کووید ۱۹ در حال تلاش هستند، انتشاردهندگان چنین مطالبی غیرواقعی باید بیش از پیش درک کنند و بدانند که حال کارکنان حوزه سلامت خوب نیست.

حیدری گفت: اگر امروز برخی اصحاب رسانه و کانال‌های مجازی، توان همدلی، همکاری، تقدیر و تشکر از کسانی  که برای کمک به همنوعان خود، از همه وجود و سرمایه انسانی خود، بذل عنایت می‌کنند و مخاطرات جسمی و روانی ناشی از این شرایط را پذیرا هستند، ندارند، حداقل با پرهیز از دامن زدن به چنین شایعه‌ها و اخبار بی اساس، موجب سلب آرامش عموم و کارکنان بهداشت و درمان نشوند.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه بیان کرد:  ایجاد تشویش اذهان و افکار عمومی در زمینه سلامت‌ مردم می‌تواند باعث افزایش اضطراب، کاهش سرمایه اجتماعی و آسیب به اعتماد عمومی شود.

وی از شهروندان خواست در شرایط خاص کنونی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، با هوشمندی بیشتر، اخبار را فقط از منابع موثق پیگیری کرده و به شایعه‌ها توجه نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر