شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۲۸۲۴
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر اهرم گفت: با رایزنی صورت گرفته با برخی از معارضان برای حل مشکل گره ترافیکی سه‏‌راهی گادوی در ورودی مرکز تنگستان، اجرای پروژه ساماندهی و اصلاح هندسی این محدده از سرگرفته شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سه‌راهی گادوی حدفاصل بوشهر-خروموج و در ورودی شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان واقع است که مسائل و مشکلات آن در سال‌های گذشته سوانح جاده‌ای زیادی برای خودروهای عبوری به دنبال داشته است.

عباس صبوری با قدردانی از مسئولان شهرستان تنگستان افزود: براساس طراحی و برنامه ریزی انجام شده در این محدوده در مسیرهای رفت و برگشت بوشهر-اهرم ۲ میدان در محدوده روستای گادوی احداث می‏‌شود که این مهم زمینه کاهش سوانح جاده‎ای را برطرف می‎کند.

وی بیان کرد: در مقطعی اجرای پروژه از طریق احداث پل هوایی مدنظر بود که برای حمایت از کسبه اجرای آن منتفی شد.

صبوری اظهار داشت: اکنون اجرای تعریض مسیر و احداث میدان در این محدوده به صورت دو شیف در دست اجر است و پیش بینی شده با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از کار در ماه‌‏های گذشته انجام شده‌است، این پروژه تا ۲۲ بهمن امسال مورد بهره‌‏برداری قرار گیرد.

وی افزود: در زمان حاضر رانندگان برای رسیدن به اهرم باید با گذر از سه راه گادوی مسیری بیش از پنج کیلومتری را طی کنند که اکنون با احداث گذر جدید مسیر یاد شده حذف خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر